diumenge, 11 de novembre del 2007

Incomprensible

Bé, avui m'he quedat esmaperdut, descolocat. A les 15:00 estava dinant amb tota la familia i mirant el telenotícies. He estat especialment atent a la notícia de la discusió entre Zapatero i Chavez sobre l'antic president del govern, ja que ahir vaig estar molt ocupat i no vaig poder seguir la notícia. Després de veure la discusió, el discurs sobre respecte de ZP, les paraules del president veneçolà dient que el rei no era ningú per manar-li callar, un altre cop ZP repetint paraules semblants de respecte a un meeting, surt el cap de l'oposició dient que agraeix les paraules però que arriben tard. Com? Se'm sortien els ulls de les órbites, no és poden callar per un cop?Han de fer electoralisme pur sempre? Crec que amb les trucades d'Aznar al rei i a ZP d'agraïment era suficient, les paraules d'Acebes i Rajoy sobraven.

El pitjor de tot és que probablement les paraules d'Hugo Chávez siguin certes, el problema és la forma irrespectuosa com actua. Perquè que Aznar apoiés els revolucionaris a favor d'un cop d'estat no està provat. Ara bé, Aznar mai a respectat ni a ZP ni a Chávez.

Espero que aquesta discusió entre ZP i Chávez no deteriori la relació entre els estats ja que, com a dit el president del govern, els països van en la mateixa direcció.

En fi, espero pair ràpid les declaracions del PP, que potser me les hagués hagut d'imaginar, i passar pàgina.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Bien dicho Willy. Un pequeño apunte: Aznar és un fascista y eso lo sabemos todos, a parte de irrespetuoso, pero eso va en la linia de su partido así que tampoco asombra tanto... PERO el presidente Chavez, que normalmente apoyo y apruevo por el pulso que mantiene con Estados Unidos se està convirtiendo en un fascista, de izquierdas sí, pero un fascista al fin y al cabo, modificando las leyes a su antojo para mantenerse en el poder, por eso, aunque sea repúblicano aplaudo el gesto del rey pidiendo a Chavez que se callara. Los que somos de izquierdas no debemos caer en la hipocresía de los conservadores criticando sin ton ni son, nosotros debemos respetar. No pasaran

Unknown ha dit...

Que Aznar es un necon irrespetuoso y con aires autoritaristas, no seré yo quien lo ponga en duda... que no ha condenado el "franquismo" (conocido como el fascismo español) no dudo... pero creo que Chávez, se paso, por otro lado algo a lo que nos tiene acostumbrados.

Pero tampoco seré yo quien defienda al golpista Chávez (que nadie olvide su pasado) no me gusta, me cae mal, no comparto su modelo "democrático" (por inexistente) y Willy lo siento pero no comparto que España y Venezuela vayan en en el mismo sentido, como mucho reconoceré que tanto España como Venezuela tienen intereses comunes (a nivel económico y social).

Pero en Venezuela hace falta una renovación democrática, que abandone el populismo barato como abanderado de la izquierda, pues no es bueno ni para la izquierda ni para suramerica.

Y en cuanto al Rey, un maleducado que no sabe cual sabe mantener las formas y se puso al nivel de Chavez, el no es quien para hablar en una cumbre de lideres políticos, pues no es político ni esta elegido demócraticamente, y es el Presidente del Gobierno el único que nos ha de representar.

Solo hace falta comparar la actuación de Zapatero, la del Rey, y la de Chávez, para averiguar quien es el único que estuvo al nivel solicitado para un buen gobernante. Y además pudimos observar quien tiene unos auténticos valores democráticos y de respeto por otras opciones políticas.

Zapatero dio ejemplo, y demostró que esta por encima del Rey, de Chávez, de Aznar y del PP.

Desde aquí aplaudo a Zapatero.

Salud y república.

Quim Amorós Le-Roux ha dit...

Willy en zp va estar a l'alçada i crec que el rei no tenia d'haver intervingut, però enfì diuen en castella a hecho pecho.
Ja et tinc localitzat. Ja sé qui ets. conec a la teva mare que també es metge no?
Vinga una abraçada.

Marc Arza ha dit...

Guillermo,

A l'Olla de Grills s'ha obert un debat interessant: o PSOE=PP o CAT=PSOE.

http://olladegrills.wordpress.com/2007/11/18/o-psoepp-o-catpsoe/

T'hi apuntes?

Marc Arza
www.catalunyafastforward.blogspot.com

Unknown ha dit...

Rescatando a Willy, habrá que mandar un grupo de rescate para que recupere tu ordenador??? Así puede que actualices, ja,ja...

Salud company... te llamo para pasarte un par de cosas para leer.

El Capità Tarragona ha dit...

Bones festes i feliç any nou !!

Salutacions!

Anònim ha dit...

Ja, verjetno zato je

Luto por JLN


Els i les militants de la Joventut Socialista de Catalunya a Tarragona, volem fer arribar la nostra més sentida condolença a la família i amics del regidor socialista Josep Lluis Navarro, en aquest moments tan difícils. Lamentem profundament la seva pèrdua, doncs considerem que es perd un pare, un marit, un amic, un company i una bona persona.Josep Lluís Navarro, era una persona infatigable i amb un esperit de sacrifici i dedicació insuperables, i és amb això amb el que ens quedem amb la seva vàlua humana i el seu treball.Josep Lluís ens va ajudar a guanyar les eleccions el dia 27 i després de uns mesos de molt treball ens deixa, però ell ja portava molts anys treballant per la nostra ciutat i ara entre tots hem d’aconseguir que es senti orgullós de nosaltres. Com ja hem dit som a la disposició de la família pel que necessiti.
Comissió Executiva de la Joventut Socialista de Catalunya a Tarragona.
Tarragona 24 de setembre de 2007